Tohle je takový prývjův hry kterou právě teď v tuto chvíli vyrábí dvojice magorů stejné krve. (já a brácha) Pokud vás zajímá co se skrývá pod tímto infantilně dlouhým názvem, čtěte dál.
Jednoho krásného klidného večera mi vtrhl do pokoje brácha se slovy : “Uděláme hru, já nebudu spát a vymyslym to a ty to potom uděláš.” Vzhledem k obrovskému úspěchu naší předchozí hry arena shooting kterou hrál snad každý z našich tehdejších přátel, neměl jsem důvod nesouhlasit. Ráno dalšího dne nastalo a my se pustili do práce. Brácha kreslil a já to skládal k sobě.
Uběhlo několik hodin, naše mozky v průběhu tvorby chrlili víc a víc úchylnější nápady. Základní koncept se tedy rozrostl o spoustu featurek, bossů, planet a dokonce mystických potentotů.
Ale co by to bylo za prívjův kdybych se nezmínil o hře jako takové. Koncept hry vzniknul díky kombinaci několika Alienových (alien a.k.a. Pawkm a.k.a. withminds a.k.a. Inri spaceman) oblíbených her. Tuším že tam byla inspirace nějakou retro flashovkou, metroidem a tak podobně. Takže, jak již možná někteří pochopili, bude to vertikohopsačka. Příběh je o duši která projde několikanásobným povznesením a nakonec až bude v nejvyšší formě člověka, opustí planetu. (jako nejvyšší formu člověka jsme zvolili kosmonauta protože se dostane nejvýš).
Ovšem to není konec… Ale na to si budete muset počkat 🙂
Nakonec potěším zvrhlé milovíky čísel a statistik. (Upozornění.. Některá čísla nejsou konečná. Hra je stále ve fázi vývoje a tak pár věcí jistojistě přibude.)
Zajímavá čísla
Hra prozatím obsahuje…
70 spritů.
76 objektů.
Jednu písníčku.
Pouze jednu místnost.
Rozměry místrnosti jsou:
2000(výška)
254(šířka)
Nejmenší sprite má rozměry 8×8
Největší sprite má rozměry 5×2000
V celé hře (pravděpodobně nebude) ani jeden checkpoint.
Počet rozbitých klávesnic při hraní odhaduji na 329.
———————————————————————————